Зошто здравствен маркетинг?

Здравствениот маркетинг е составен дел на одржливиот развој во оваа услужна дејност. Без маркетинг нема да има прилив на нови пациенти, а дури и лојалните пациенти постепено ќе си заминат, еден по еден.

Здравствената дејност брзо се прилагодува. Она што порано беше квантитативно насочено кон лекарот, сега е квалитативно насочено кон пациентот. Веројатноста е голема дека во која и да било средина постојат многу ординации со исти или релативно слични услуги. Маркетингот им укажува на потенцијалните пациенти не само дека Вашиот кабинет е различен од конкуренцијата, туку дека воопшто е многу подобар избор.
Како функционира здравствениот маркетинг?
Денес постои преголем избор на здравствени услуги за пациентот да се чувствува заробен со кој и да било лекар, ординација, поликлиника или болница. Маркетингот на Вашата здравствена установа и услугите кои ги нуди отвора директна линија за комуникација со Вашите пациенти така што гради доверба и буди интерес. Здравствениот маркетинг Ви овозможува да ја подобрите врската со пациентите и да изградите меѓусебни односи со цел за стекнување долгорочни, лојални пациенти. Успешниот здравствен маркетинг води кон успешен ангажман на пациентот, а придобивките од тоа ќе ги почувствуваат и пациентот и здравствената институција.
Статистики на здравствениот маркетинг:
- 88% од оние кои бараат информација за здравјето започнуваат од интернет пребарувачи;
- 48% од пациентите истражуваат на интернет повеќе од 2 недели пред да закажат преглед;
- 57% од луѓето над 45 години редовно читаат содржини од областа на здравјето и благосостојбата.
Потенцијалните пациенти најмногу внимаваат на овие работи при пребарувањето на здравствени институции или лекари:

- 94% углед на установата;
- 90% опциите за дополнително приватно
здравствено осигурување; - 86% препораки од други лекари;
- 85% користење на најнова технологија;
- 51% препораки од пријатели и роднини.
Кога пациентот ќе наиде на платена здравствена реклама:
- 26% пребарува за повеќе информации;
- 38% започнува да истражува подетално;
- 39% ја посетува веб страницата на институцијата која се рекламира;
- 36% размислува за третман во рекламираната установа.
