Поликлиника и Центар за Болка: интервју со Славчо Видински, менаџер на Мед-Х Дијагностика

intervju-vidinski

Во срцето на современото здравство, дијагностиката се издвојува како поле каде технологијата и човечкиот допир се вкрстуваат за да понудат неспоредлива грижа за пациентите. Мед-Х, лидер во современиот дијагностичкиот пејзаж, е управуван од г-дин Славчо Видински, менаџер чија визија и посветеност ја пласираа поликлиниката во првите редови на дијагностичката извонредност, не само кај нас туку и во регионот. Оваа сеопфатна серија на прашања и одговори ги открива сложеноста на управувањето со дијагностичка поликлиника, предизвиците со кои се соочуваат и технолошките достигнувања што ја обликуваат иднината на грижата за пациентите.

Дијагностиката драматично еволуираше со доаѓањето на најсовремените технологии, подобрувајќи ги и дијагностичките способности и искуството на пациентот. Управувањето со дијагностичка поликлиника вклучува навигација низ овие достигнувања, осигурување на безбедноста за пациентите и поттикнување на тимски ориентирана средина. Ги опфативме сите овие теми и повеќе од тоа преку серија групирани прашања, нудејќи увид во секојдневната работа и долгорочните аспирации на раководството од Мед-Х.

Инспирација и кариера

П1: Можете ли да го споделите со нас Вашето патување во здравството и што Ве инспирираше да градите кариера во оваа дејност?

О: Моето патување во здравството беше водено од желба да им помогнам на луѓето и да се осигурам дека тие се задоволни со грижата за нив. Овој принцип отсекогаш бил мојот компас, мотивирајќи ме да се стремам кон извонредност. Воден сум од вербата дека добриот збор отвора златни врати и целам нашата поликлиника да биде синоним за извонредна услуга и персонал.

Управување со дијагностичка поликлиника

П2: Како менаџер на Мед-Х, кои се Вашите примарни обврски и како обезбедувате ефикасно функционирање на поликлиниката?

О: Клучот за успехот на нашата поликлиника е одличен, синхронизиран тим кој е ентузијастичен во својата работа. Мојата примарна цел е да се осигурам дека сите пациенти се задоволни и прегледани на време. За да го постигнеме ова, се ставаме на располагање за пациентите до 22 часот секој ден, истакнувајќи ја нашата посветеност на достапноста и грижата за пациентите.

П3: Кои се некои од најголемите предизвици со кои се соочувате во управувањето со Мед-Х и како ги решавате?

О: Динамичната природа на здравствената заштита значи дека секојдневно се соочуваме со нови предизвици. Значаен предизвик беше набавката и имплементирањето на нов апарат за магнетна резонанца, за подобро снимање. Беше од суштинско значење да се обучи целиот персонал за оваа технологија за да обезбедиме нашите пациенти да имаат полза од супериорните дијагностички снимки.

Технолошки напредок и грижа за пациентите

П4: Како напредокот во дијагностичките технологии влијаеше врз работата на Вашата клиника и кои технологии беа особено трансформативни?

О: Еволуцијата на дијагностиката од 20 век до денешните практики е драматична. Имено, дигитализирањето на рентгенот за да се обезбедат ЦД-а наместо физички слики, го револуционизираше начинот на кој споделуваме дијагностика со нашите пациенти, зголемувајќи го нивното разбирање и вклученост во сопствената грижа.

Осигурување безбедност на пациентот

П5: Грижата и безбедноста на пациентот се најважни во дијагностиката. Можете ли да поразговарате за протоколите што ги има Вашата клиника за да се обезбеди безбедност на пациентот за време на процедурите за снимање?

О: Наш најголем приоритет е безбедноста и задоволството на пациентите. Одржуваме постојана комуникација со пациентите за време на процедурите за да им обезбедиме удобност. Сите знаци на вознемиреност, како што се гадење или вртоглавица, веднаш се адресираат за да се заштити нивната благосостојба.

Одржување на стандарди и развој на тимот

П6: Како Вашата поклиника останува усогласена со здравствените прописи и одржува стандарди за контрола на висок квалитет во дијагностичките процедури и извештаи?

О: Ригорозните дневни практики за дезинфекција и строгото придржување до протоколите за одржување на опремата се основни за нашата дејност. Постојано ги следиме нивоата на зрачење и остануваме во тек со здравствените прописи за да се осигураме дека нашата клиника ги надминува стандардите за нега.

Професионален развој

П7: Какви иницијативи преземате за да промовирате професионален развој и градење тим кај Вашиот персонал?

О: Ние сме посветени да го задржиме нашиот тим на чело од дијагностичкиот напредок. Се охрабруваат континуирано учење и професионален развој, со обезбедена поддршка за персоналот кој сака да ги подобри своите вештини и знаења.

Лидерство и идни насоки

П8: Размислувајќи за Вашата улога како менаџер, како се развивавте лично и професионално, и кои лидерски квалитети мислите дека се неопходни за ефективно управување со Мед-Х?

О: Управувањето со Мед-Х беше патување на личен и професионален раст. Лидерството бара посветеност и длабоко разбирање на секој аспект од работењето на поликлиниката. Верувам во водење со пример, со фокус на градење тим кој е посветен на грижата за пациентите како и јас.

Задоволство на пациентите и аспирации на поликлиниката

П9: Како го мерите задоволството на пациентите во Мед-Х и кои стратегии ги применувате за да го подобрите искуството на пациентот?

О: Повратните информации од пациентите се непроценливи за нас. Ние собираме коментари преку различни канали, вклучително и социјалните медиуми, за да го измериме задоволството и да ги идентификуваме областите за подобрување. Оваа директна комуникација ни помага да еволуираме и да се прилагодиме за да ги исполниме и надминеме очекувањата на пациентите.

П10: Гледајќи кон иднината, во која насока се движи Вашата поликлиника и дали имате лични цели или аспирации во областа на дијагностиката?

О: Нашата визија е да го прошириме Мед-Х во сеопфатна болница, нудејќи целосен опсег на дијагностички, но и терапевтски услуги под еден покрив. И покрај тоа што можам да ја препуштам реализацијата на оваа цел на моите наследници, мојата аспирација е Мед-Х да продолжи да обезбедува исклучителна грижа, отелотворувајќи ги принципите на дијагностичка извонредност и задоволство на пациентите.

Оваа серија прашања и одговори со г-дин Славчо Видински, менаџерот на Мед-Х Дијагностика нуди редок поглед зад завесата на водечка поликлиника за дијагностика, истакнувајќи ги комплексноста на управувањето со поликлиниката, влијанието на технолошкиот напредок и континуираниот напор за подобрување на грижата за пациентите. Патувањето на Мед-Х е доказ за моќта на иновациите, лидерството и пристапот за пациентот на прво место во развојот на здравствениот екосистем.

Слични статии

  1. Превентива 99: лекуваме со грижа, водиме со иновација!
  2. Ексклузивно интервју со сопствениците на Поликлиника Манолеви
  3. Разговор со ас. д-р Димитар Калчовски на тема гинекологија, акушерство, генетика и…
  4. Интервју со д-р спец. Рашела Петковска, ПЗУ Дентиција
  5. Интервју д-р. спец. Радица Грубовиќ
  6. Интервју м-р фарм. Јасмина Калчовска

Тагови/Клучни зборови: дијагностика, менаџмент на поликлиника, грижа за пациентите, технолошки достигнувања, лидерство во здравството

Архиви